Апартамента (A:part:mental) или както там му е името


Имах големи очаквания за това място, които за съжаление не се оправдаха. Едно от най-вбесяващите заведения, в които съм била. Големи претенции, които не са покрити с нищо. Съжалявам.

1. Арогантен персонал, който си има собствени измислени правила. Пример: заведението е на самообслужване, което е ок, но не мога да си поръчам ако не съм си свалила якето. Защо? Може би ще взема по-добро решение ако ми е студено.

2. Няма меню. Добре. Но няма и цени. Кое колко струва не е съвсем ясно.

3. Храната е стара. Или поне това, което аз опитах беше доста старо.

4. Скъпо е. Кафе и бонбон от нахут и кокос, набор на Лили Иванова, 6 лв.

5. Кафето е винаги с мляко и захар. Ако не го пиеш така? Ами оправяй се.

Многострадалният диван

Многострадалният диван

6. Стари изтърбушени мебели. Разбирам, че се опитват да създадат някаква артистична обстановка, но да сложиш старите дивани на леля ти?

7. Мръсно. Наистина много мръсно, като започнем от дамаските на мебелите и стигнем до неподлежащата на никакви хигиенни стандарти кухничка.

Обикновено не пиша такива постове и се старая да споделям с вас само приятните моменти от живота си. Разочарованието от това място, обаче е толкова голямо, че имах нужда да го излея тук. Благодаря за разбирането. Очаквайте скоро по-оптимистични и ведри постове.

7 thoughts on “Апартамента (A:part:mental) или както там му е името

  1. Гергана Лазарова

    Мими, аз пък ти благодаря за споделеното! Така хем ние ще си вземем бележка (аз не съм ходила там), хем може и някой от персонала да прочете, та току-виж има промени за добро.🙂
    Усмихната вечер ти желая!🙂

  2. guydejuly

    Първото и последното ми ходене там бяха точно преди година и впечатленията ми са абсолютно същите – от първия до последния ред. Явно за собствениците и персонала стремежът към подобрения не е присъщ…

  3. smokinka

    И аз смятам , че е полезен пост! До сега в работата си и в живота си много винаги съм черпила позитиви от обмена на мнения !🙂

Вашият коментар

