7 винени правила, които да наруша през 2014


наруши правилатаОтдавна отмина времето, когато правех списъци и обобщения в началото на всяка година. Давам го по-лежерно и не се впрягам много, ако животът се разминава с моите планове.  Обикновено се разминава.

Този пост, обаче изненада и мен самата, защото се написа почти сам. Аз само леко асистирах на клавиатурата. Изглежда дълбоко в себе си съм решила да съм винен хулиган през 2014. И ето кои винени правила хулиганът в мен планира да наруши:

1. Бяло вино през зимата – това е известен стереотип и си има своите основания. Аз съвсем естествено превключвам на червено вино, когато застудява. Сега обаче планирам да наруша тази рутина. Очаквайте бели вина в блога, съвсем скоро.

2. Червено вино с пиле – така и така основната ми храна са различни вариации на пиле и салата. Решена съм да намеря перфектната им комбинация с вино.

3. Розе с мъжка компания – битува мнението, че розето е женско вино. Решила съм да го предложа на мъже и да видя какво ще стане. Като знам консервативните винени предпочитания на приятелите си от мъжки пол, това ще бъде брутално представление.

4. Излез от ценовата си зона на комфорт – обикновено вината, които избирам са между 15 и 25 лева. През 2014 съм решена да открия добри вина под 15 лева.

5. Червено вино през лятото – също много упорито клише, че лятото е само за бели вина. Сигурна съм, че някъде там има много неоткрити и недооценени от мен червени красавци за летните месеци.

вино, наруши правилата6. Открий любимия си български сорт – българското вино е поело в правилната посока  въпреки, че има още доста път да извърви, то става все по-добро. Планирам да изляза от зоната си на комфорт и да пробвам непознати за мен сортове. Или пък познати. Това е голям риск, като се има предвид, че това, което Памида направи за мен е, че успя да ме изпрати в бирения отбор за няколко години.

7. Чашите – винаги са били много важни за мен. Наистина могат да представят виното в най-добрата му светлина или да го унищожат. Толкова са ми важни, че съм леко вманиачена по темата. Тази година, заклевам се, ще пия вино от картонена чаша. С приятели. В идеалния вариант на пуст плаж в Турция.

Е, ами мисля да спра до тук. Седем е хубаво кръгло число…

“Считай се жив и не питай

какво трябва да правиш:

време е.”

Луис Росалес

А цялото стихотворение е ето тук

11 thoughts on “7 винени правила, които да наруша през 2014

  1. Гергана Лазарова

    Мими, как ме вдъхнови, да знаеш! Пожелавам ти всяко нарушено правило да ти носи само усмивки.🙂
    А за стереотипите… Аз май мога да се включа само за готвенето с едно „неправилно“ хрумване. Обожавам да си правя спагети със сметана и… червено вино (а всеки слага бяло) – прекрасна комбинация е!
    Поздрави и усмивки!🙂

    1. fresh cuts of life Автор

      Гери, спагети със сметана и червено вино звучи много добре. Сигурна съм, че и в кулинарията има много правила за нарушаване. Чакам пост с твоите🙂

      1. Гергана Лазарова

        Хех, това е страхотна идея. Само да имам достатъчно „материал“ с подобни волности, мога да се пробвам. Благодаря за вдъхновението, Мими, и хубава вечер!🙂

  2. изгодна почивка Турция

    Статията,която споделихте с нас е страхотна и се надявам да ни пишете все по често подобни любопитни теми.Доста ни вдъхнови всички,понякога нарушените правила носят най голямата сладост в живота.Най- вече ми допадна идеята за белите вина и през зимата, лично аз ги предпочитам и лято и зима съм все на бяло, червеното някак си е доста по тежко .От къде са се взели тези кишета, че червено се пие предимно през зимата и то със свинско примерно не знам.Никога не съм робувала на клишетата и може би затова съм толкова щастлив човек.

  3. Pingback: Очарованието на бялото вино през зимата | Fresh Cuts of Life

  4. Pingback: Очарованието на бялото вино. Може и през зимата | Fresh Cuts of Life

  5. Alexandra

    много готин списък🙂 с голямо удоволствие те изчетох… имаш ли пост за чашите, в които трябва да се пие вино или за чашите, в които ти предпочиташ да пиеш вино? с интерес бих го прочела!!

    1. fresh cuts of life Автор

      Имам само един пост където съм снимала любимата си чаша.
      http://wp.me/p3xASJ-9i
      След много опити, пия от нея и бели и червени вина. Струва ми се, че тя изразява качествата на виното най-добре. Но темата е голяма и постове за чаши тепърва предстоят. Поздрави!

      1. Alexandra

        наистина ли заедно с чашата се променя и вкусът на виното? много любопитно… поздрави🙂

      2. fresh cuts of life Автор

        Да. От личен опит (плачевен) знам, че можеш да убиеш едно вино, ако го пиеш в лоша чаша🙂

  6. Pingback: Аз, в ролята на безгрижен турист | Fresh Cuts of Life

Вашият коментар

