3 причини да посетите Балканския винен форум 2014


балкански винен фестивал

BIWC 2014 или още Балкански винен форум е едно от най-готините неща, които се случват в България в областта на виното. А, защо, пък трябва да го посетите? Моите причини са три:

  1. Само в този форум участниците са изби от Балканския полуостров. Ще имате възможност да опитате уникални месни сортове. Всички знаем за сортовете гордост на Италия, Франция и т.н. А нашите? Ние също имаме какво да покажем и не само това, ами вината ни стават все по-добри и интересни. Това не се отнася само за българските изби, ще откриете истински съкровища и от нашите съседи. Знаете ли например, че Словения произвежда великолепно Пино Гриджо, които слага в малкия си джоб повечето италиански вина от същия сорт? Е, и аз не знаех, но това беше една от находките ми миналата година.
  2. Ще участват едни от най-интересните български изби. Ако сте ги пропуснали на DiVino, сега можете да наваксате.
  3. Ще се срещнете с приятели и ще си прекарате чудесно. Не знам защо винаги го казвам, но точно така се получава. Гарантирано. А приятното време с приятели е важно, нали?

балкански винен фестивалАко не съм ви убедила, има и бонус причина – програмата с лекции и майсторски класове. Миналата година точно на тях се запознах с Jamie Goode – един от най-известните винени блогъри в света (ехааа…). Лекцията му беше една от най-интересните в програмата. С много неща не бях съгласна, но пък наистина ме накара да се замисля. А лекцията на Кафтанджиев за рекламната комуникация и вино, беше една от най-вълнуващите. Горкият човек, скъсах го от въпроси. Как имаше търпението да не ме изгони, така и не разбрах🙂. Тази година се очертават също интересни лекции и вече съм си набелязала няколко. Ще се държа прилично. Заклела съм се.

Кога: 7 – 8 юни 2014

Мястото: Гранд Хотел София, градината

Билетите: от тук, ако ги закупите предварително, цената е 12 лв., общо за двата дни.

Надявам се да се видим на чаша вино, в прекрасната градина.

До скоро.

Вашият коментар

