Без вас нямаше да се получи


 

Точно преди една година публикувах първия си пост. Благодаря на всички, които се отбиват тук, някои редовно, други случайно. Този блог е жив благодарение на вас. Благодаря за подкрепата ви. Не съм съм и представяла, че ще чуя толкова добри думи и похвали за себе си. Чак се изчервявам понякога. Благодаря и за критиките. Много по-малко са отколкото заслужават писанията ми. Знам че ми ги спестявате🙂. Благодаря и за съветите.

Без вас нямаше да се получи. Честит ни първи рожден ден!

една година, рожден ден

11 thoughts on “Без вас нямаше да се получи

  1. Гергана Лазарова

    А аз бих казала „без теб нямаше да се получи“.😉 Местенцето ти е толкова уютно и така полезно, Мими! Особно пък на лаици като мен.🙂
    Честита ти 1 годинка! От сърце ти желая да са много, много, много и все изпълнени с желание и вдъхновение. Пийни глътка вино и за мен по случай повода, наздраве!🙂

  2. Alexandra

    честита годинка, Мария🙂 все така много хъс и мечти да споделяш тук🙂 наздраве и от мен!!

  3. aman11be

    Честит празник! Интересно и приятно ми е да се отбивам тук. Благодаря!

  4. mgiurova

    Това е страхотно! Просто продължавай! Аз искам да чета твоя блог:). Много, много поздрави!

  5. mgiurova

    Ето и един малък подарък – твоето описания като пейзаж, да си го имаш:)

    Ти си хълмист, песъчлив пейзаж, някои биха казали с контролирана апелация, други биха казали друго.🙂 Не мога да определя на какъв склон си в момента – западен или източен…В един аспект си много дисциплинирана, изрядна, максимално и грижливо подредена и организирана – като лозов масив. В друг аспект си малко босоного хлапе в овощна и плодова градина с голяма леха със зелени подправки – береш, вдъхваш и преобразяваш ароматите в свои лични жизнени енергии… нещо такова, харесва ли ти:)

Вашият коментар

