Вдъхновено от Fresh cuts of life : Фраголино Розе Дукеса Лиа


Вдъхновила съм някого🙂
Днес е хубав ден….

Smokinka

rose-glass-21

Страстта към нещо е голяма работа.
Чуждата страст пък е заразна. 
И така аз съм омаяна от един блог и от двама влюбени вече доста месеци🙂
Най-добрата ми приятелка се ожени и замина на „медена седмица“.
За да не си помисли, че всички мили жестове са свършили със сватбата, заедно с няколко приятелки
поръчахме романтично посрещане в хотелската им стая. 
А именно:шампанско, кошница с плодове и рози🙂
Служителите на хотела пък, ни изненадаха чудесно (което тъкмо ни залипсва в България)
като надминаха очакванията ни и сами бяха добавили ягоди и розе към нашата поръчка. 
Работейки в офиса, на лицето ми цъфна широка усмивка, щом се появиха първите снимки 
и разбрах, че изненадата се е получила чудесно. 
Две чаши розе и две брачни халки , на ръба на джакузито – това беше снимката която се кипреше на „стената“ на булката цяла седмица.
Върнаха се и излязохме заедно. Внезапно половинката…

View original post 277 more words

Вашият коментар

