Идеи с корковите тапи


Обичащите вино, споделят често една и съща мания – пазят си тапите от изпитите бутилки. Пазят ги като съкровища, или може би мили спомени, или свидетелство… Моите тапи ги пренасях от къща на къща. Нямам обяснение за това. Оставях след себе си много неща, нужни и не толкова. Но напълно непотребните коркови тапи не изоставих никога. Хрумна ми да потърся дали някой се е сетил как може да се ползват. Оказа се, че има толкова много идеи. А аз няма за какво да се притеснявам, за повечето от тях няма да ми стигнат тапите. Споделям с вас…

Ето една чудесна идея

Ето една чудесна идея

Масичка за вино

Масичка за вино

Украса за Коледа

Украса за Коледа

Килимче за баня

Килимче за баня

Обяснение в любов към виното

Обяснение в любов към виното

Дъска за съобщения. Разбира се винени съобщения

Дъска за съобщения. Разбира се винени съобщения

Тази гривна е новото ми любимо бижу

Тази гривна е новото ми любимо бижу

Декорация за маса

Ключодържатели с любимото вино. Не е зле

Ключодържатели с любимото вино. Не е зле

Тази идея със сигурност ще я осъществя

Тази идея със сигурност ще я осъществя

корк, тапи, вино

За това кресло май  няма да ми стигнат тапите

Не знам защо аз не съм се сетила за това

Не знам защо, аз не съм се сетила за това

3 thoughts on “Идеи с корковите тапи

Вашият коментар

