Съветът на доктор Вино


даниеле чернили, доктор виноДоктор Вино или Даниеле Чернили е философ по образование, но след няколко години преподаване напуска и се отдава на любовта си към виното. Заедно с няколко сътрудници основава сайта www.doctorwine.it. Само за няколко години той се превръща в едно от най-значимите винени издания в света.

Едно от най-хубавите неща, които ми се случиха тази година е, че имах възможност да си поговоря лично с него.  Случи се на винената вечеря в негова чест в рамките на DiVino.Taste 2014 (Емил Коралов, благодаря ти). Доктор Вино се оказа феноменално харизматичен и приказлив, истински италианец. Поговорихме си доста и накрая се осмелих да го питам по въпрос, който не ми дава мира.

  – Какво да правя, когато опитвам вино, което не ми харесва? Трябва ли да пиша за него, или да премълча?

Съветът на доктор Вино, беше мъдър:

 – Просто бъди честна – каза той – напиши каквото мислиш.

 – Ами, ако се окаже, че съм сгрешила?

 – Е, признай си.

Това беше. И знаете ли какво? Прав е🙂

4 thoughts on “Съветът на доктор Вино

  1. mgiurova

    Мъдро! Това е така за всичко. Весели и щастливи празници! Благодаря ти, че те познавам в мрежата. В мрежата от смисъл. Поздрави!

    1. Гергана Лазарова

      Мими, аз ти благодаря! От сърце ти желая много щастливи и споделени празници! Честита Коледа, бъда здрава, както и близките ти! Прегръдки от мен.🙂

  2. Pingback: Книги за виното | Fresh Cuts of Life

Вашият коментар

