Германия е предпочитана туристическа дестинация пред Италия


Германия е втората предпочитана туристическа дестинация за европейците с 23 мил пътувания, като изпреварва Италия 22,8 мил.

Изненадахте ли се? И аз също, но фактите са си факти. Друга тенденция е засиленият интерес към устойчив туризъм и насочени към природата пътувания. Националната туристическа организация на Германия (GNTB) проведе проучване сред 259 директори и ключови фигури в международния туристически пазар. Три четвърти от тях очакват търсенето в този сегмент да се увеличи през следващите три години. GNTB обърна внимание на тази тенденция и създаде глобалната кампания Embrace German Nature.
Petra Hedorfer, Изпълнителен директор на GNTB: „След две години пандемия от коронавирус хората обръщат повече внимание на въздействието, което оказват, когато пътуват, на устойчивостта и копнежа по непокътната природа. Embrace German Nature продължава нашата серия от маркетингови кампании, които редовно се фокусират върху „природата и активната почивка“ и „устойчивостта“ като ключови елементи на основната ни търговска марка. Според един от лидерите в проучванията на туристическия пазар – IPK International – Германия вече е втората най-популярна сред европейците дестинация за пътувания сред природата в световен план. Наред с това, проучването Destination Brand 21, проведено от Inspektour, показва, че важните основни пазари за чуждестранни туристи в Германия разглеждат страната като отлична дестинация за селски туризъм и ваканции от устойчив тип. Целта ни е да надградим тази позиция, като рекламираме ваканции в селски райони, по-дълги престои и устойчиви форми на туризъм.“
Embrace German Nature извежда на преден план различни пейзажи с намерението да вдъхнови любителите на природата и свободното време да посетят Германия. Акцентът е поставен върху насладата от впечатляващите пейзажи на страната и откриването на някои по-малко известни региони като част от едно автентично и индивидуално преживяване.
Творческото съдържание формира основния елемент от кампанията и е съсредоточено в микросайт, от който всеки може да почерпи вдъхновение. Сайтът съдържа също видео за кампанията. GNTB използва нов дигитален инструмент за кампанията. Видеоклиповете ще включват за първи път 8D аудио, което позволява звуците от морето, планините, горите, поляните, реките и езерата да бъдат симулирани от осем различни посоки.

Факти и примери за Германия като дестинация за любителите на природата

Насоченото към природата пътуване е нарастваща тенденция:
· Германия е втората най-популярна сред европейците дестинация за природни пътувания в световен план.
· Насочените към природата пътувания са вторият най-популярен тип ваканция в Германия (35%).
· Насочените към природата пътувания са един от видовете ваканции, които вероятно ще имат още по-важна роля в бъдеще.
· За седем основни европейски пазара общият брой потенциални туристи, интересуващи се от „прекарване на време сред природата“, е 65,8 милиона, включително 46,6 милиона с интерес към „ваканция в селски райони“.
· 2021 Sustainable Travel Report (Доклад за устойчиви форми на туризъм), публикуван от booking.com.
o 83% от анкетираните смятат, че устойчивият туризъм е значим.
o 61% твърдят, че пандемията е породила в тях желание за по-устойчиви форми на туризъм в бъдеще.

Германия като първокласна дестинация за любителите на природата:
· Една трета от територията на Германия е под специална защита като природен или национален парк
o 16 национални парка
o 104 природни парка
o 16 биосферни резервата на ЮНЕСКО
· 3 обекта от Световното природно наследство на ЮНЕСКО
· 300 000 км маркирани пешеходни маршрути и над 76 000 км велосипедни трасета на дълги разстояния
· Над 350 сертифицирани курорта за спа и здравословни процедури
· Над 100 панорамни и тематични маршрути
· 13 винарски района
Туристическа инфраструктура:
· 14 локации в Германия, сертифицирани като устойчиви туристически де-стинации
· Всички влакове InterCity и InterCityExpress на германските железници използват зелено електричество
· Над 1300 сертифицирани места за настаняване за устойчива ваканция
· Около 1500 обекта притежават одобрителен печат от Wanderbares Deutsch-land, което означава, че са особено подходящи за пешеходни туристи
· 5800 доставчици на услуги за настаняване, предназначени за велосипедисти

С над 30% от територията си, попадащи под специална защита в границите на национални и природни паркове, Германия е перфектната дестинация за ваканция в сърцето на природата.

Реклама

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.